Вносът на автомобили на старо у нас е блокиран заради
коронавируса. 80% от доставките на коли втора ръка досега беше от
Италия, съобщава "Труд".
"Много автомобили в италиански автокъщи вече са платени от български търговци, но вносът им в страната е възпрепятстван. Това води до загуби и опасност от фалити при по-малките автокъщи", коментира Цветелина Цанева, изпълнителен директор на Асоциацията на вносителите на автомобили.
"Продажбите на автомобили са свързани и с редица други проблеми от година насам, заедно с рестрикциите за дизелите", коментира тя и информира, че е невъзможно да се стимулират онлайн продажбите в сектора и да се избегне личният контакт при покупка на кола.
"Автомобилът не може да се купи онлайн и физическият контакт не може да бъде избегнат", посочи тя.
Цанева отбеляза, че доставките на автомобили от Германия, Австрия и Швейцария също са потърпевши от разпространението на коронавируса.
"Броят на автокъщите у нас не намалява и това дори донякъде е проблем", заяви още Цветелина Цанева.
"Много автомобили в италиански автокъщи вече са платени от български търговци, но вносът им в страната е възпрепятстван. Това води до загуби и опасност от фалити при по-малките автокъщи", коментира Цветелина Цанева, изпълнителен директор на Асоциацията на вносителите на автомобили.
"Продажбите на автомобили са свързани и с редица други проблеми от година насам, заедно с рестрикциите за дизелите", коментира тя и информира, че е невъзможно да се стимулират онлайн продажбите в сектора и да се избегне личният контакт при покупка на кола.
"Автомобилът не може да се купи онлайн и физическият контакт не може да бъде избегнат", посочи тя.
Цанева отбеляза, че доставките на автомобили от Германия, Австрия и Швейцария също са потърпевши от разпространението на коронавируса.
"Броят на автокъщите у нас не намалява и това дори донякъде е проблем", заяви още Цветелина Цанева.