Търговците, които ползват електронните услуги на Националната
агенция по приходите, достъпни с квалифициран електронен подпис (КЕП),
от днес могат да правят онлайн справки за подадените от сервизите
уведомления, съдържащи данни за ремонт на фискални устройства и интегрирани автоматизирани системи за управление на търговската дейност (ИАСУТД).
Това е възможно с внедряването на новата електронна услуга
„Данни от подадени уведомления за сервизно обслужване/ремонт на
ФУ/ИАСУТД, с което общият брой на е-услугите на НАП надхвърля 145.
Новата е-услуга е добавена в портала за е-услуги на приходната агенция: https://inetdec.nra.bg/, в група „Предоставяне на данъчна и осигурителна информация и информация от данъчно-осигурителната сметка“.
Националната агенция за приходите призовава отново своите клиентите да отложат посещенията си в офис на ведомството до преустановяването на извънредната епидемиологична обстановка, като дотогава използват електронните услуги, достъпни портала за е-услуги.
Структурите на НАП продължават да работят и да обслужват клиенти при
допълнителни мерки за защита и постоянна дезинфекция на помещенията.
Подробна информация за данъчните и осигурителни правила по време на извънредната обстановка е достъпна в специална рубрика на сайта на НАП: https://nap.bg/page?id=762.
Информационният център на НАП отговаря на въпроси на клиенти на телефон: 0700 18 700 от 8.30 часа до 18.00 часа в делнични дни, на цена според тарифите на съответния оператор.
Новата е-услуга е добавена в портала за е-услуги на приходната агенция: https://inetdec.nra.bg/, в група „Предоставяне на данъчна и осигурителна информация и информация от данъчно-осигурителната сметка“.
Националната агенция за приходите призовава отново своите клиентите да отложат посещенията си в офис на ведомството до преустановяването на извънредната епидемиологична обстановка, като дотогава използват електронните услуги, достъпни портала за е-услуги.
Подробна информация за данъчните и осигурителни правила по време на извънредната обстановка е достъпна в специална рубрика на сайта на НАП: https://nap.bg/page?id=762.
Информационният център на НАП отговаря на въпроси на клиенти на телефон: 0700 18 700 от 8.30 часа до 18.00 часа в делнични дни, на цена според тарифите на съответния оператор.