Как трябва да се рекламират българските курорти – темата коментираха комуникационният експерт Пепи Димитрова и PR експертът Георги Малчев в студиото на „Събуди се”.
„Най-печелившата стратегия е да успеем да разкажем България с любов така, както го правят другите страни. Това сякаш е най-големият ни дефицит”, каза Пепи Димитрова.
„Когато започнем да рекламираме България, вече 25 години влизаме в една схема историческо наследство, крепости, кукери и т.н., а в крайна сметка в съвременния свят всичко, което е необходимо, е някой да разкаже с любов за позитивите. А те са много”, допълни още тя.
„Със сигурност историите и то историите в момента са тези, които хората биха търсили. Самите ние, отивайки някъде, търсим нова информация. Тази актуалност е важна”, посочи Георги Малчев.